Nye Renault ZOE

395 km rekkevidde (WLTP)
Fra kr 249 900,-

Kampanjen varer til 31.10.2019

Prøvekjør nye ZOE!

Helt uforpliktende!

Registrer din interesse og vi kontakter deg så raskt som mulig.

BE OM PRØVEKJØRING

Eller ring oss på 61 11 33 40

Nye ZOE

Syv år etter lanseringen av det som har blitt Europas bestselgende elbil, lanseres nå helt nye ZOE!

Med det nye Z.E. 50 batteriet (52 kWh) har nye ZOE nå hele 395 km rekkevidde etter den nye og strengere WLTP målemetoden.

Pris fra kun:

kr 249 900,-

Bygg din ZOE i dag med det ustyrsnivået som passer deg best. Deretter kontakter vi deg og forteller når du kan få akkurat din ZOE levert.


BYGG DIN ZOE


395 km rekkevidde og AC/DC-lading

Nye ZOE har et Z.E. 50-batteri og en rekkevidde på 395 km iht. WLTP.*

I tillegg til AC-lading (vekselstrøm) kan nye ZOE nå også hurtiglades på DC-ladestasjoner (likestrøm). På en DC-ladestasjon med en effekt på 50 kW lades nye ZOE nok på 30 minutter til at du kan kjøre ytterligere 150 kilometer.**

Nye ZOE leveres også med en ny ladekabel for lading i både IT og TN-nettverk og som har både Schuko- (2,1 kW) og Type 2-kontakt (3,6 kW).

En rekke nye førerassistentsystemer

Nye ZOE er utformet på en betydelig omarbeidet plattform. Det er for eksempel gjort innovasjoner med hensyn til chassis, motorytelse, bremsing m.m. Den elektriske infrastrukturen har blitt fullstendig omarbeidet for å få plass til en rekke nye førerassistentsystemer:

  • Trafikkskiltgjenkjenning
  • Automatisk dimming av fjernlys
  • Blindsonevarsling
  • Bakkestartassistenten Auto-Hold
  • Ryggekamera
  • Filskiftevarsler og filholderassistent
  • «Handsfree» parkering
  • Parkeringssensorer foran og bak
  • Automatisk parkeringsbrems

Den 9,3 tommer store berøringsskjermen på midtkonsollen gir tilgang til alle førerassistentsystemene og navigasjonstjenestene.

Økt allsidighet og kjøreglede

Nye ZOE har ikke bare større rekkevidde enn tidligere modeller, den er også optimalisert for motorveikjøring. Den nye 100% Renault-produserte motoren på 100 kW* (tilsvarende 135 hk i en forbrenningsmotor) gir enda bedre kontroll og respons ved akselerasjon.

Motoren har et dreiemoment på 245 Nm og gir akselerasjon fra 0 til 100 km/t på under 10 sekunder.

I tillegg til en ny elektronisk girspak e-shifter, har nye ZOE en helt ny kjøremodus (B-modus), som gjør at føreren nesten ikke trenger å bruke bremsepedalen. Nye ZOE kan dermed vise til en økt allsidighet og gi mer kjøreglede.


*WLTP-rekkevidde (Worldwide Harmonized Light vehicles Test Procedure) for versjonen ZOE Life.

**Tidene og rekkeviddene som nevnes her, er beregnet ut fra resultater fra testing av nye ZOE med WLTP. Ladetid og gjenvunnet rekkevidde avhenger også av temperatur, batterislitasje, effekten som leveres fra ladestasjonen, kjørestilen og ladenivået.

Prøvekjør nye ZOE!

Helt uforpliktende!

Registrer din interesse og vi kontakter deg så raskt som mulig.

BE OM PRØVEKJØRING

Eller ring oss på 61 11 33 40

Bilde av Morten Lien

Har du spørsmål om kampanjen?

Ring meg gjerne direkte på +47 61113340 eller send meg en e-post på Morten@haraldsenauto.no.

Morten Lien
Daglig leder

Åpningstider

Adresse og kart

Haraldsen Auto
Storgata 54, 2870 DOKKA

Om Oss

Det hele startet da Harald Haraldsen i 1938 bygget sitt eget verksted i Parkgata, etter at han siden 1934 hadde vært ansatt som verkstedformann hos Dokka Auto. I august sto det nye verkstedet klart, og virksomheten ble kalt Haraldsen Bil & Mekanisk Verksted. Biler var det ikke så mange av på Dokka de første årene, men desto flere oppdrag for verkstedet fra andre verksteder og fra jord og skogbruk.

Etter krigen kom den første bergingsbilen på plass, med håndsveivd vinsj. Fra 1954 var Haraldsen også representant for Falken Redningskorps.

Da bilsalget ble frigitt i 1960 ble det stadig mindre mekaniske oppdrag, og mer bil. Fra 1957 var firmaet underforhandler for Volkswagen og fikk sin egen avdeling for VW i Parkgata samtidig som de leide plass i Dokka Autos lokaler til verksted for andre bilmerker.

I 1966 kom så alt under samme tak da det nye bygget sto ferdig, samme sted som bedriften holder hus i dag. I 1994 ble bygget utvidet med egen hall for nye og brukte biler, i 1996 ble et separat bygg for karosseriarbeid og kontrollhall for periodisk kjøretøykontroll innviet.

I 1971 ble selskapet omdannet til aksjeselskap og fikk navnet Haraldsen Auto AS, med Herman Haraldsen som daglig leder. Samme år ble firmaet forhandler av British Leyland og kunne levere biler fra Mini til Jaguar. Denne avtalen varte til 1978 da et nytt merke kom for full fart inn i det norske markedet: Mitsubishi.

Margit og Herman Haraldsen hadde den daglige ledelsen frem til 2000. Etter det tok Ragnhild Haraldsen Lien og Morten Lien over driften. Haraldsen Auto AS driver i dag med salg av nye og brukte biler, mekaniske reparasjoner, karosseriverksted, lakkering og bilglass.

Høsten 2016 ble Haraldsen Auto AS også forhandler av Renault og Dacia, som nå tilbys sammen med Mitsubishi.