Nye ZOE Komfortpakke Pluss

Kr 8 400,–

Kampanjen varer til 30.06.2020

Nye Renault ZOE Komfortpakke Pluss

Pakken består av midtarmlene, bagasjeromslist og bagasjeromsdeler. Kr 8400,–

Registrer din interesse og vi kontakter deg så raskt som mulig.

Send meg mer informasjon om tilbehørspakken

Eller ring oss på 61 11 33 40

Elektriske Renault ZOE er Europas mest solgte elbil gjennom tidene! Nytt lekkert design, lang rekkevidde, 8 år/160 000 km batterigaranti, et interiør som gir en unik følelse av velvære og plass til 5 personer. Renault ZOE er alt dette på én gang!

Med tilbehør spesielt designet for ZOE får du praktiske løsninger som hjelper deg med både lagringsplass, oppbevaring og økt komfort. I tillegg gir du bilen et personlig preg som gjør din Renault ZOE til et unikt kjøretøy som passer din stil.

Midtarmlene

Monteres mellom forsetene og gir behagelig hvile for armen og ekstra lagringsplass.

Bagasjeromslist og Bagasjeromsdeler

Bagasjeromslist beskytter støtfangeren og forhindrer riper i lakken. Bagasjeromsdeleren fungerer som et dobbeltgulv i bagasjerommet. Praktisk for å skjule f.eks. ladekabler og samtidig frigjøre gulvplassen til annen bagasje. Toppgulvet kan løftes opp slik at du enkelt får tilgang til rommet mellom dobbeltgulvet.

Pakkepris kun kr 8 400,–

Montering er inkludert i prisen.


VIL DU VITE MER OM

Nye ZOE?

Nye Renault ZOE Komfortpakke Pluss

Pakken består av midtarmlene, bagasjeromslist og bagasjeromsdeler. Kr 8400,–

Registrer din interesse og vi kontakter deg så raskt som mulig.

Send meg mer informasjon om tilbehørspakken

Eller ring oss på 61 11 33 40

Bilde av Espen Østdahl

Har du spørsmål om kampanjen?

Ring meg gjerne direkte på +47 61113340 eller send meg en e-post på Espen.Ostdahl@motordata.no.

Espen Østdahl
Delesjef

Åpningstider

Adresse og kart

Haraldsen Auto
Storgata 54, 2870 DOKKA

Om Oss

Det hele startet da Harald Haraldsen i 1938 bygget sitt eget verksted i Parkgata, etter at han siden 1934 hadde vært ansatt som verkstedformann hos Dokka Auto. I august sto det nye verkstedet klart, og virksomheten ble kalt Haraldsen Bil & Mekanisk Verksted. Biler var det ikke så mange av på Dokka de første årene, men desto flere oppdrag for verkstedet fra andre verksteder og fra jord og skogbruk.

Etter krigen kom den første bergingsbilen på plass, med håndsveivd vinsj. Fra 1954 var Haraldsen også representant for Falken Redningskorps.

Da bilsalget ble frigitt i 1960 ble det stadig mindre mekaniske oppdrag, og mer bil. Fra 1957 var firmaet underforhandler for Volkswagen og fikk sin egen avdeling for VW i Parkgata samtidig som de leide plass i Dokka Autos lokaler til verksted for andre bilmerker.

I 1966 kom så alt under samme tak da det nye bygget sto ferdig, samme sted som bedriften holder hus i dag. I 1994 ble bygget utvidet med egen hall for nye og brukte biler, i 1996 ble et separat bygg for karosseriarbeid og kontrollhall for periodisk kjøretøykontroll innviet.

I 1971 ble selskapet omdannet til aksjeselskap og fikk navnet Haraldsen Auto AS, med Herman Haraldsen som daglig leder. Samme år ble firmaet forhandler av British Leyland og kunne levere biler fra Mini til Jaguar. Denne avtalen varte til 1978 da et nytt merke kom for full fart inn i det norske markedet: Mitsubishi.

Margit og Herman Haraldsen hadde den daglige ledelsen frem til 2000. Etter det tok Ragnhild Haraldsen Lien og Morten Lien over driften. Haraldsen Auto AS driver i dag med salg av nye og brukte biler, mekaniske reparasjoner, karosseriverksted, lakkering og bilglass.

Høsten 2016 ble Haraldsen Auto AS også forhandler av Renault og Dacia, som nå tilbys sammen med Mitsubishi.